باشگاه سپاهان در واکنش به حواشی جدایی بازیکنان، اعلام کرد که تا تعیین تکلیف نهایی لیگ، بازیکنان تحت قرارداد اجازه جدایی ندارند. تصمیمات نقل و انتقالات بر اساس نیاز تیم خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان به حواشی اخیر پیرامون جدایی چند بازیکن از این تیم واکنش نشان داد و در صفحه رسمی خود نوشت:«بدون تعیین تکلیف نهایی لیگ بیست و پنجم، بازیکنان دارای قرارداد فعال با باشگاه اجازه جدایی ندارند. هرگونه تصمیم گیری احتمالی درباره نقل و انتقالات با توجه به نیاز آینده و براساس مصلحت تیم خواهد بود. مقدار بودجه فصل آینده در حال بررسی است و هنوز مصوب نشده است.»

∎

دیدگاهی ثبت نشده است