باشگاه سپاهان در یک توییت رسمی اعلام کرد که بازیکنان دارای قرارداد فعال نمی توانند تا زمان تعیین تکلیف لیگ بیست و پنجم جدا شوند. این تصمیم به مصلحت تیم و نیازهای آینده آن بستگی دارد.
جوان آنلاین: باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت رسمی هشدار داد که بازیکنان دارای قرارداد فعال با این باشگاه تا زمان تعیین تکلیف نهایی لیگ بیست و پنجم اجازه جدایی ندارند.
به گزارش مهر، در این توییت تأکید شده است که هرگونه تصمیم گیری در خصوص نقل و انتقالات به نیاز های آینده تیم و مصلحت آن بستگی خواهد داشت.
همچنین گفته شده که مقدار بودجه فصل آینده در حال بررسی است و هنوز به تصویب نرسیده است.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است