حمیدرضا خورشیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر،از پیش بینی آسمان صاف تا کمی ابری طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیشیابی، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد مورد انتظار است.
وی با اشاره به هشدار سطح زرد شماره ۱۴ مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۰۷ افزود: تا روز یکشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک، به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان پیش بینی میشود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه طی دو روز آینده کاهش دما خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای سه روز بعد نیز نوسانات محدود دما پیش بینی میشود.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است