دمای تهران کاهش می یابد/ رگبار و رعد و برق در راه است
مدیرکل هواشناسی استان تهران از پیش بینی آسمان صاف تا کمی ابری، وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق طی پنج روز آینده خبر داد.
حمیدرضا خورشیدی با اشاره به واکاوی الگوهای همدیدی و نقشه های پیش یابی اظهار کرد: طی پنج روز آینده، آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت ها همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.
وی با یادآوری هشدار سطح زرد شماره ۱۵ (مورخ ۱۳ خرداد) افزود: از بعدازظهر امروز (پنجشنبه) تا فردا (جمعه)، در برخی مناطق به ویژه نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. همچنین در نیمه شمالی استان، به ویژه روز جمعه در دامنه ها و ارتفاعات، در بعضی ساعت ها رشد ابر، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به ادامه این شرایط تا ابتدای هفته آینده تصریح کرد: وزش باد شدید و گردوخاک از بعدازظهر یکشنبه تا دوشنبه نیز پیش بینی میشود، همچنین روز یکشنبه در ارتفاعات استان شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیا است.
خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: برای فردا (جمعه) کاهش دما و برای روز شنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.
∎
دیدگاهی ثبت نشده است