کرمان- اخلاق نیوز - استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت موضوعات اجتماعی مستلزم هم‌افزایی همگانی است، گفت: برای اینکه بتوانیم مدیریت مناسبی روی موضوعات اجتماعی داشته باشیم، باید اولویت‌بندی انجام دهیم، البته اتاق فکری در استان تشکیل و جلساتی برای مشخص کردن اولویت‌ موضوعات و حل آن‌ها تشکیل شده است.

استاندار کرمان: مدیریت موضوعات اجتماعی مستلزم هم افزایی همگانی است
2 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش اخلاق نیوز، محمدعلی طالبی عصر سه شنبه در شورای اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد: مدیریت موضوعات اجتماعی مستلزم هم افزایی، همکاری و تعامل همه دستگاه های مسئول چه در سطح دولت، نهادها و بخش خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موضوعات اجتماعی با وجود گذشت سالها هنوز نتوانستیم، آن موضوع اجتماعی را مدیریت کنیم و به خاطر این است که ما نگاه واحد کارشناسی و علمی و توافق جمعی برای مدیریت موضوع نداریم و این مسائل همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

استاندار کرمان بیان کرد: امیدوار هستیم، پیوندخوبی هم بین هیئت اندیشه ورز و شورای اجتماعی استان برقرار شود تا بتوانیم از خروجی های مطابق فکرهای استان، برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در حوزه مسائل اجتماعی استفاده کنیم.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در مدیریت مسائل اجتماعی استان کرمان تاکید کرد: نباید دغدغه در رابطه با تامین منابع مالی برای طرح های اجتماعی در استان داشته باشیم، البته منابعی را در اختیار داریم و مشارکت هایی را می توانیم از طریق بنگاه های اقتصادی استان جذب کنیم.

طالبی ادامه داد: پیشنهاد دادیم برای بنگاه های اقتصادی استان کرمان مسئوایت اجتماعی تعریف کنیم تا هر بنگاه در یک حوزه آسیب های اجتماعی وارد شود و کار کند و این پیشنهاد به شورای اجتماعی کشور هم ارسال شده است تا مسائل حل شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ها و مراسم احتماعی تصریح کرد: باید به دنبال خروجی باشیم و ببینیم برنامه ها و اقدامات ما در رسیدن به هدف چقدر موثر بوده است و اشکالات کجاست، بنابراین در استان کرمان دنبال خروجی شفاف و نتایج ملموس هستیم.

استاندار کرمان بیان کرد: در بحث طرح مدیریت محله محور به لحاظ کمی تعداد محلات پوشش داده شده، قابل توجه است و بدنبال این هستیم تا اقدامات ملموس و شفاف در شهرستان ها را ارزیابی کنیم تا دستاوردها برای سایر نقاط الگو شود.

وی با اشاره به گفتمان رئیس جمهور در مورد طرح مدیریت محله محور، گفت: در شرایطی که ما ناپایداری انرژی در کشور داریم، این انتظار وجود دارد که در قالب این طرح، اقدامات و فعالیت هایی را در سطح محلات انجام دهیم؛ هم در حوزه فرهنگ سازی، هم اقدامات عملی و خروجی کارمان این باشد که کاهش مصرف برق، آب و گاز را داشته باشیم.طالبی افزود: در طرح مدیریت محله محور به دنبال مشارکت مردمی در جهت مدیریت موضوعات و مسائل هستیم و با هم افزایی و همکاری نهادها و ادارات مشکلات محلات را حل کنیم.

0 بازدید
کد خبر 137362

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.