روح الله جهانتیغ ۱۹ خرداد در این بازدید هم ضمن تشکر از اقدامات مجموعه آبفا افزود: در چند روز گذشته اقدامات موثری برای رفع افت فشار آب در چندین روستا که مطالبه چند ساله مردم بود انجام شد و اینگونه اقدامات جهادی باید ادامه داشته باشد.
جهانتیغ با تاکید بر لزوم اختصاص ماشین آلات مناسب به مجموعه آبفای شهرستان اظهار کرد: رفع خرابی ها و شکستگی های شبکه باید بصورت مستمر انجام گیرد.
فرماندار شهرستان زهک در ادامه به تکریم ارباب روجوع نیز اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت بود و یکی از اولویت های اصلی نظام اداری بشمار می رود لذا باید به فرهنگ غالب در ادارات تبدیل شود.
جهانتیغ بیان کرد: مردم ولی نعمتان نظام هستند و تمامی مسئولان موظف اند با سعه صدر، احترام، پاسخگویی مناسب و پیگیری مستمر مطالبات شهروندان، زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کنند.
وی با اشاره به نقش مهم مدیران در ارتقای اعتماد عمومی خاطرنشان کرد: نحوه برخورد با مراجعان و کیفیت ارائه خدمات از مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار زهک افزود: مدیران و کارکنان ادارات باید با رویکردی مردم مدار، ضمن تسهیل امور مراجعان، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های آنان اقدام کنند.
انتهای پیام
∎

دیدگاهی ثبت نشده است