به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علاءالدین رفیع زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، متن پیام وی در شبکه ایکس به شرح زیر است:
«طرح مانا برشی استانی از برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم است که با اجرای آن نظام اداری از تمرکز به حکمرانی محلی هوشمند حرکت می کند. تفویض اختیار، اصلاح فرآیندها و چابک سازی، موجب بهره وری و تسریع خدمت رسانی به مردم است.با تأکید رئیس جمهور، استان ها محور تحول می شوند.».
∎

دیدگاهی ثبت نشده است