به گزارش راهبردمعاصر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نقض آتش بس از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در برنامه ایکس نوشت: برای توجه فوری: آتش بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش بسی در تمامی جبهه ها، از جمله لبنان، محسوب می شود.
وی افزود: نقض این آتش بس در هر یک از جبهه ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه ها است.
عراقچی تاکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش بس خواهند بود./تسنیم
∎
دیدگاهی ثبت نشده است