
به گزارش اخلاق نیوز؛ آنها هنوز فکر می کنند که الان سال ۱۹۹۲ است و ما ارباب جهان هستیم! این خیال واهی باید در سال ۲۰۲۵ با جنگ فاجعه بار ۱۲ روزه با ایران از بین می رفت! و در ۴۰ روز اول جنگ فعلی، باید به محدودیت های قدرت خود پی می بردیم.
اما به جای اینکه آن شکست فاجعه بار و تضعیف موقعیت خود را بپذیرند، می خواهند دوچندان بر روی گزینه نظامی پافشاری کنند و خواسته های خود را به طرفی که بیشترین اهرم فشار را دارد، تحمیل کنند.
ایران به سادگی تسلیم خواسته های ما نخواهد شد. این موضوع رئیس جمهور ترامپ را در این موقعیت قرار می دهد که یا به حرف های جنگ طلبان گوش کند و به عملیات نظامی فعال بازگردد، یا واقعیت را بپذیرد و کنار برود.
اگر گزینه اول را انتخاب کند، شکست راهبردی ما چنان تاریخی و بد خواهد بود که تا سال ها کشورمان را تحت تأثیر قرار می دهد و احتمالا ما را برای همیشه از جایگاه سابق خود در رأس قدرت های جهانی پایین می کشد. اگر گزینه دوم را انتخاب کند، شکستی زشت خواهد بود، اما شاید قابل جبران باشد.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است