قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد که تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته است.

2 هفته پیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری بین المللی اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

در ادامه اطلاعیه آمده است که ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می شود.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی نقض مکرر شرایط آتش بس توسط دشمن آمریکایی، تنگه هرمز تا اطلاع ثانوی مسدود می شود.

این اطلاعیه افزود: هشدار می دهیم هیچ شناوری از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان حرکت نداشته باشد. نزدیک شدن به تنگه هرمز به منزله همکاری با دشمن تلقی می شود.

در اطلاعیه نیروی دریایی سپاه آمده است که دوکشتی متخلف که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند مورد اصابت قرار داده است.

از ساعاتی پیش دور جدید حملات آمریکا علیه ایران با حمله به برخی مناطق در نوار ساحلی جنوب کشور آغاز شده است.

…………………………

پایان پیام/ ۲۶۸

0 بازدید
کد خبر 150134

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.