«سید ستار هاشمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵)، پس از حدود دو سال از آغاز مسئولیتش، در نخستین نشست خبری خود به همراه معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه حاضر شد. در این نشست عمده پرسش های خبرنگاران حول محور اینترنت، وضعیت محدودسازی و قطع دسترسی، کیفیت شبکه، فیلترینگ، اینترنت پرو، حکمرانی فضای مجازی، توسعه فیبر نوری و نسل پنجم، وضعیت زیرساخت ها در جنگ رمضان و آینده اقتصاد دیجیتال می چرخید.
این نشست در حالی برگزار شد که طی ماه ها و هفته های اخیر، نگرانی ها درباره پایداری اینترنت، تداوم محدودیت ها، سرنوشت دسترسی به اینترنت بین الملل، وضعیت کسب وکارهای دیجیتال و امکان تکرار قطع گسترده ارتباطات افزایش یافته است.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است