به گزارش عصر دوشنبه اخلاق نیوز، نخستین جلسه فنی تیم امید ایران در اردوی آنتالیا ترکیه با حضور تمامی اعضای تیم و با صحبت های حسین عبدی، سرمربی این تیم، برگزار شد.
در این نشست، عبدی ضمن تشریح برنامه های تیم در اردوی آنتالیا، درباره جزئیات جلسات تاکتیکی پیش رو و اهداف کادر فنی با بازیکنان گفت وگو کرد.
سرمربی تیم امید بخش مهمی از صحبت های خود را به مسائل روحی و ذهنی بازیکنان اختصاص داد و بر اهمیت انسجام تیمی، همدلی و شکل گیری فضایی مانند یک خانواده در تیم تأکید کرد.
عبدی در بخشی از صحبت های خود خطاب به اعضای تیم گفت: تیم امید تنها متعلق به ما نیست، بلکه نماینده خواسته ها و آرزوهای میلیون ها ایرانی است. همه باید با تعهد، مسئولیت پذیری و روحیه ای حرفه ای برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. زمانی به اهداف بزرگ می رسیم که مانند یک خانواده در کنار یکدیگر باشیم و منافع تیم را بر هر چیز دیگری ترجیح دهیم.
وی همچنین بر رعایت اصول حرفه ای در تمامی بخش های اردو تأکید کرد و از انگیزه بالای بازیکنان به عنوان یکی از نقاط قوت تیم یاد کرد.
سرمربی تیم امید در ادامه با اشاره به انتظارات و نگاه ویژه مردم ایران به این تیم اظهار داشت: مسیر مهمی پیش روی ما قرار دارد و نگاه کل کشور به موفقیت تیم در بازی های آسیایی ناگویا است، اما همه تمرکز ما باید روی هدف بزرگ تر و اصلی تر، یعنی رسیدن به المپیک باشد. برای رسیدن به این هدف باید پرتلاش و منظم بوده و همین روحیه و انگیزه بالا را حفظ کنیم .
∎

دیدگاهی ثبت نشده است