پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر معرفی نمایندگان ایران به آسیا گفت: تیمی که در ایران مجوز نگرفته چرا به آسیا معرفی می شود؟

اعتراض محمود خوردبین؛ به خاطر همشهری بودن می خواهید استقلال را قهرمان کنید؛ حق پرسپولیس این نبود
4 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اعتراض محمود خوردبین؛ به خاطر همشهری بودن می خواهید استقلال را قهرمان کنید/ حق پرسپولیس این نبود

کد خبر: ۷۷۵۷۷۲

|

۱۴۰۵/۰۳/۱۰ ۱۹:۵۶:۵۷
اعتمادآنلاین |

محمود خوردبین در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال برای معرفی نمایندگان ایران به مسابقات آسیایی فصل بعد گفت: آرزو به دل ماندیم متولیان فوتبال یک بار تصمیمی درست بگیرند. آقایان بگویند این تصمیم را با چه معیاری گرفتند. یک مثال بزنند در کجای دنیا با لیگی که ۹ هفته از آن مانده تیمی را برای حضور در سطح اول آسیا معرفی می کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: اگر دو هفته زودتر جنگ می شد آن زمان گل گهر سیرجان که در صدر جدول بود را آقایان با همین متر و معیاری که دارند نمایندگان آسیا را معرفی می کنند این تیم را هم برای آسیا معرفی می کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوستان توضیح بدهند تیمی که نتوانسته مجوز داخلی بگیرد را چگونه به آسیا معرفی می کنند. سپاهان در ایران جواز نگرفته بعد قرار است به آسیا برود؛ خودتان را سرکار گذاشته اید یا مردم را؟

وی در خصوص صحبت های کشوری فرد دبیر سازمان لیگ که گفته بود هیچ تیمی معترض نیست جز پرسپولیس گفت: اگر کمی اشراف نسبت به قوانین و رویه های جهانی بود می شد فهمید تصمیم گیری در خصوص پرسپولیس یعنی اثر گذاشتن بر ۳۰ میلیون انسان. شما در مورد یک تیم ساده در لیگ صحبت نمی کنید. پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران است و مطمئنا دفاع از حق آن دفاع از حق هوادارانی ست که دلخوشی آنها این تیم است.

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطره نشان کرد: پیشنهاد می کنم صحبتی نکنند که شائبه برانگیز باشد؛ به هرحال کشوری فرد و یکی از مدیران استقلال با او همشهری است و ما شنیدیم کشوری فرد قصد دارد استقلال را حتی به عنوان قهرمان لیگ انتخاب کنند آن هم در حالی که بعضی تیم ها ۹ بازی در لیگ در پیش دارند.

وی اظهارداشت: کشوری فرد می گوید پرسپولیس این فصل نتیجه نگرفته است. او هنوز اطلاع ندارد پرسپولیس نیم فصل اول نایب قهرمان شد؛ چند بازی نتیجه نگرفت که طبیعی ست؛ هر تیمی در طول فصل یک فراز و فرودهای دارد. ضمن اینکه پرسپولیس در فصول اخیر نشان داده همیشه در هفته های پایانی بهترین نتایج را می گیرد و در نهایت به قهرمانی رسیده است.از طرفی از نظر نتیجه گیری پرسپولیس بهترین تیم در تقابل با مدعیان بوده است.

خوردبین عنوان کرد: ابتدای فصل قرارداد برخی از بازیکنان استقلال یک نواخت نبود و قراردادها با هم متفاوت بود و همین سازمان لیگ با آنها در خصوص ثبت قرارداد فقط مماشات کرد؛ آقای کشوری فرد آن زمان چرا حرفی نزدید و ساکت بودید؟

اخبار مرتبط

  • خوردبین: این وصله ها به پرسپولیس نمی چسبد!
  • مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منصوب شد

0 بازدید
کد خبر 74531

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.