اصلانیان گفت: اعتراض پرسپولیس به فیفا هم به جایی نمی‌رسد چون قانونی برای کمک به این باشگاه تعریف نشده است.

اعتراض پرسپولیس به فیفا بی نتیجه است؛ باید در زمین امتیاز می گرفتند نه در هیئت مدیره
4 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

امیرحسین اصلانیان در رابطه با اینکه پرسپولیس تلاش می کند تا هر طور شده به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود، اظهار داشت: این همه اصراری را که باشگاه پرسپولیس می کند تا بتواند نماینده ایران در آسیا باشد باید بازیکنان تیم درون زمین از خود نشان می دادند. باید امتیاز می گرفتند و به رده های بالاتر می رفتند تا امروز بدون هیچ گونه دغدغه ای یکی از نمایندگان ایران باشند.

وی ادامه داد: وقتی فدراسیون فوتبال قانون گذاشته باید همه تیم ها از آن تبعیت کنند. با توجه به پول زیادی که بازیکنان دریافت می کنند و یک درصد جامعه چنین پولی نمی گیرند، پرسپولیس به خاطر اینکه تیم ششم جدول است نمی تواند نماینده ایران در آسیا باشد. اینکه پرطرفدارترین تیم ایران است دلیلی بر آن نیست که بتواند یکی از نمایندگان کشورمان باشد. پرسپولیس هیچ راهی ندارد و اعتراض به فیفا هم به جایی نمی رسد، چون قانونی برای این اتفاق تعریف نشده تا به پرسپولیس کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: تأکید می کنم که باید پرسپولیس در زمین امتیاز می گرفت و جایی برای دفاع از عملکرد خود نگذاشته است. حالا هم صعود این تیم به اما و اگر کشیده شده ولی اگر سپاهان هم نتواند مجوز حرفه ای بگیرد، گل گهر مجوز دارد و ضمناً چادر ملو هم مجوز حرفه ای دارد. به نظرم بهتر است پرسپولیس تلاش خود را برای فصل آینده کند. این تیم نمی تواند به فدراسیون فوتبال که کارفرمایش است دستور دهد.

وی خاطرنشان کرد: خریدهایی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات انجام داد، اصلاً خوب نبود. بازیکنان خارجی که به این تیم آمدند از داخلی ها ضعیف تر بودند. فقط استقلال که یاسر آسانی و منیر الحدادی را جذب کرد، دو بازیکنی آورد که سطح آنها بالاتر از دیگر بازیکنان داخلی بود. اورونوف هم ستاره پرسپولیس بود اما به خاطر مصدومیت ها سایه اش باقی مانده است. پرسپولیس به لحاظ علم روز هم دچار مشکل بوده و نکات لازم را رعایت نمی کرد. وقتی که اورونوف دچار پارگی و کشیدگی همسترینگ شد نباید بعد از آن زیر دستگاه وزنه می رفت ولی این اتفاق افتاد و مسلماً عضله بازیکن کوتاه تر می شود. مصدومیت اورونوف که تشدید شد دیگر نتوانست آن بازیکن سابق شود.

اصلانیان در خصوص اینکه به نظرش اوسمار می تواند برای فصل بعد سرمربی پرسپولیس باشد، تصریح کرد: به نظرم باید به تیم خون تازه ای تزریق شود و خانه تکانی اساسی شود. اوسمار توانایی اداره رختکن پرسپولیس را ندارد. باید بازیکنانی جذب شوند که ارزش پیراهن پرسپولیس را بدانند و تشنه برتری و درخشیدن باشند. ضمناً پوست اندازی خوبی شود که همراه با عقبه باشد. پوست اندازی همراه با ریسک است ولی تیم پیر پرسپولیس به پوست اندازی حساب شده نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: شمشیر پرسپولیس علیه استقلال/ تهدید جدید سرخ ها با سند و مدرک

0 بازدید
کد خبر 71282

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.