رحمان سالاری در گفت وگو با خبرنگار اخلاق نیوز، در خصوص تصمیم اعلام شده توسط سازمان لیگ، اظهار داشت: اینکه لیگ تمام شده اشتباه محض است. فدراسیون فوتبال به دنبال این است که لیگ را ادامه دهد حتی اگر لیگ هم تمام شود ما قطعا قهرمان را اعلام نمی کنیم.
وی افزود: براساس مصوبه سازمان لیگ و با موافقت فدراسیون فوتبال ما ۶ تیم اول را به آسیا معرفی می کنیم و براساس دریافت مجوز بهترین تصمیم را می گیریم اما با این حال اگر تیمی موفق به دریافت این مجوز نشود، تیم بعدی جدول که شرایط لازم برای حضور در آسیا را داشته باشد، می تواند جایگزین شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات را بگیریم که حق تیمی ضایع نشود.
وی ادامه داد: در خصوص تیم سپاهان منتظر نتیجه کمیته استیناف هستیم و بعد از نتیجه این کمیته باید منتظر نتیجه afc بمانیم که ببینم این موضوع قرار است چطور پیش برود.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است