باشگاه سپاهان در توئیتی اعلام کرد که هیچ بازیکنی با قرارداد فعال تا پایان لیگ بیست و پنجم نمی تواند جدا شود. همچنین، تصمیمات درباره لیست خروجی و ورودی تیم به بررسی نیازهای فنی بستگی دارد.
طبق توئیتی که در صفحه سپاهان منتشر شده است، با توجه به تداوم رقابت های لیگ بیست و پنجم، هیچ بازیکنی که دارای قرارداد فعال با این باشگاه است، تا پیش از پایان رسمی مسابقات اجازه جدایی نخواهد داشت.
مدیریت سپاهان همچنین تأکید کرده است که هرگونه تصمیم درباره لیست خروجی یا ورودی تیم، منوط به بررسی دقیق نیازهای فنی کادر فنی و مصلحت باشگاه در آینده خواهد بود.
علاوه بر این، در حالی که شایعاتی پیرامون بودجه فصل آینده به گوش می رسد، باشگاه اعلام کرد که سقف بودجه همچنان در مرحله بررسی کارشناسی قرار دارد و هنوز نهایی و تصویب نشده است.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است