مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال به اظهارات مدیران پرسپولیس درباره شکایت به فیفا واکنش نشان داد و مواضع تندی را مطرح کرد.

واکنش تند مدیر استقلال به شکایت پرسپولیس
4 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خلاصه خبر:

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال به شکایت پرسپولیس واکنش نشان داد و بر لزوم رعایت قانون در فوتبال ایران تأکید کرد. او اعتراض پرسپولیس را عجیب و فرافکنانه دانست.

بعد از طرح این فرضیه که استقلال و تراکتور حتماً به عنوان نمایندگان ایران در فصل آتی لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا خواهند کرد، باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به ماجرای مذکور واکنش نشان داد و حتی مدعی شکایت به کنفدراسیون و فیفا شد. ادعایی که استقلالی ها هم آن را بی پاسخ نگذاشته اند.

مهدی واعظی مدیر امور رسانه ای باشگاه استقلال در این رابطه طی مصاحبه ای با خبرورزشی، مواضعی تندی پیرامون پرسپولیس اتخاذ کرد که در ادامه می خوانید:

ما کاملا تابع قانون هستیم و هرگز برای استقلال چیزی فراتر از آن درخواست نکرده ایم چون با معیار و پرستیژ باشگاه استقلال جور در نمی آید که خواسته های فراقانونی و رانتی داشته باشد. در رابطه با شرایط کنونی فوتبال ایران هم می گوییم حق باید به حقدار برسد.

تحقیقات ما نشان می دهد اگر رقابت های لیگ در یک کشور به هر دلیلی لغو شود، قانون رسمی فیفا وجود ندارد که صرفاً تیم صدرنشین به بالاترین سطح رقابت های بین المللی برود اما چنین کاری طبق عرف صورت می گیرد. در مورد لیگ بیست و پنجم و معرفی نمایندگان ایران به لیگ نخبگان هم دقیقاً همین عرف باید حاکم باشد اما نکته اینجاست که واقعاً درک نمی کنم حتی اگر قرار باشد استقلال به لیگ نخبگان آسیا معرفی نشود، پرسپولیس کجای کار است که نسبت به این قضیه اعتراض می کند؟ البته طرفداران پرسپولیس همواره برای مدیران استقلال محترم هستند و با آنها بحثی نداریم بلکه از برخی مواضع عوامل مدیریتی و افراد نزدیک به این باشگاه متعجبیم.

اگر تیم هایی مانند: تراکتور، سپاهان، چادرملو یا حتی گل گهر نسبت به معرفی استقلال اعتراض کنند، آدم می گوید با توجه به شرایط جدولی، می توان حرفشان را مد نظر قرار داد اما تیم ششم جدول که نباید داعیه حضور در لیگ نخبگان آسیا را داشته باشد؟ ما اصلاً در حیطه تفکرات و تصمیم گیری های خودمان به پرسپولیس و شکایتش فکر نمی کنیم چون تراکتور، سپاهان و حتی چادرملو و گل گهر را در جدول بالاتر از این تیم می بینیم و اگر قرار بر اعتراض باشد، باید صدای آنها را بشنویم.

پرسپولیس حتی در جام حذفی هم حضور ندارد که بگوییم از آن طریق به آسیا صعود می کند ولی ما در صورت برگزاری جام حذفی هم مدعی اول قهرمانی هستیم. وقتی تمام این موارد را کنار یکدیگر می گذاریم، متوجه می شویم که اعتراض پرسپولیس در نوع خود عجیب بوده و حکم فرافکنی را دارد.

0 بازدید
کد خبر 49198

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.