هافبک ایرانی الوحده پس از پایان لیگ برتر امارات به تمرینات ملی پیوست.

محمد قربانی به ابوظبی خداحافظی کرد؟
1 ماه پیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خلاصه خبر:

محمد قربانی، هافبک ۲۴ ساله ایرانی، پس از پایان رقابت های باشگاهی در لیگ امارات، به تمرینات ملی پیوست تا برای جام جهانی ۲۰۲۶ آماده شود. او در فصل اخیر ۲۲ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

محمد قربانی یکی از سه لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به همراه محمد محبی و سامان قدوس بود که روز گذشته در جمع شاگردان امیر قلعه نویی حضور یافت، اما دور از فضای کار گروهی، به تمرین انفرادی پرداخت تا در روزهای آینده به تمرینات تاکتیکی اضافه شود.

قربانی ۶ روز قبل از سفر به آنتالیا، در هفته پایانی لیگ برتر امارات ۹۰ دقیقه در جریان شکست الوحده مقابل الظفره به میدان رفت و پس از این بازی همراه با اعضای تیمش به ابوظبی برگشت تا استراحت کوتاهی داشته باشد و آماده اضافه شدن به اردوی ملی شود.

این هافبک ۲۴ ساله که طی دو سال و نیم اخیر برای اورنبورگ روسیه و الوحده به میدان رفت، با ترک امارات راهی ترکیه شد تا وارد فاز آماده سازی همراه با تیم ملی شود و شانس حضور و بازی در جام جهانی ۲۰۲۶ را به دست بیاورد.

قربانی در حالی دور از کار گروهی ملی پوشان در تمرین دیروز بود که در رقابت های باشگاهی مصدومیتی نداشت و فصل را با انجام ۲۲ بازی و یک گل در لیگ ادنوک به پایان رساند.

1 بازدید
کد خبر 33022

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.