جماران ورزشی؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی مقابل نیوزیلند در ادعایی عجیب این بازی را بهترین دیدار دور اول جام دانست و گفت: از بازی راضی هستم اما از نتیجه نه. حقمان برد بود. دو توپ آمد و دو توپ گل شد. ما باید زودتر به اینجا می آمدیم همان مشکلاتی که فکر می کردیم برایمان پیش آمد. هنوز با جو اینجا سازگاری نداشتیم.باید استراحت کنیم و نقاط ضعفمان را پیدا کنیم.
اخبار مرتبط
قلعه نویی: بازیکن های ما با تمام انرژی برای مردم کشورمان بازی می کنند
قلعه نویی: فقط به فوتبال فکر می کنیم و سیاستمدار نیستیم/بازی اول کلید صعود است/ تمرکزمان گرفته شد!
پاداش ۱۳۶ میلیاردی قلعه نویی برای صعود به جام جهانی؛ نصف پاداش کل تیم!
تصاویر جنجالی امیر قلعه نویی؛ فتوشوت جام جهانی یا تبلیغ ساعت مچی؟!
قلعه نویی: ۴۸ تیمی شدن مسابقات کار را سخت می کند!
انتهای پیام
∎

دیدگاهی ثبت نشده است