به گزارش اخلاق نیوز؛ فرهاد کاظم یسرمربی سابق سپاهان به دیدار علی دایی رفت و با هم عکس یادگاری گرفتند. فرهاد که رابطه خیلی خوبی با علی دایی دارد، اخیرا عکسی از او همراه با خودش در فضای مجازی منتشر کرد و همانطور که در پایین این مطلب ملاحظه می کنید؛

۲۵۷ ۲۵۱
∎

دیدگاهی ثبت نشده است