به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین اسفندیار بعد از شکست سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: اول از همه به بچه ها خسته نباشید می گویم. خیلی بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه را دیدید که بسیار نزدیک بود.
ملی پوش والیبال ایران در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: متاسفانه من این داور بازی را برای اولین بار در لیگ ملت ها می دیدم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که امیدوارم فقط در ذهن ما باشد و واقعیت نداشته باشد، چون چندین بار در صحنه های مختلف توپ را دیدیم که اوت شده اما چیزی را نشان ندادند و فقط داور تصمیم خودش را اعلام کرد و امتیاز را به تیم حریف داد. امیدوارم اشتباه از ما باشد اما امروز داوری واقعاً بد بود.
اسفندیار در پایان تاکید کرد: البته یک جاهایی هم اشتباه از تیم ایران بود. باید بهتر و روان تر بازی می کردیم و فاصله ای که با تیم حریف داشتیم را حفظ می کردیم.
انتهای پیام/
∎
دیدگاهی ثبت نشده است