به گزارش ایسنا، امیرحسین اسفندیار بعد از شکست سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: اول از همه به بچه ها خسته نباشید می گویم. خیلی بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه را دیدید که بسیار نزدیک بود.
او در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: متاسفانه من این داور بازی را برای اولین بار در لیگ ملت ها می دیدم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که امیدوارم فقط در ذهن ما باشد و واقعیت نداشته باشد، چون چندین بار در صحنه های مختلف توپ را دیدیم که اوت شده اما چیزی را نشان ندادند و فقط داور تصمیم خودش را اعلام کرد و امتیاز را به تیم حریف داد. امیدوارم اشتباه از ما باشد اما امروز داوری واقعا بد بود.
اسفندیار در پایان تاکید کرد: البته یک جاهایی هم اشتباه از تیم ایران بود. باید بهتر و روان تر بازی می کردیم و فاصله ای که با تیم حریف داشتیم را حفظ می کردیم.
امیرمحمد گلزاده: بازی با برزیل سختی های خاصی دارد
امیرمحمد گلزاده نیز اظهار کرد: می دانستیم بازی بسیار سختی مقابل برزیل داریم. بازی با این تیم همیشه دشواری های خاص خودش را دارد، به خصوص وقتی در خانه و مقابل هوادارانش به میدان می روید.
او افزود: خدا را شکر بچه ها تمام تلاش خودشان را در زمین انجام دادند، از قبل هم انتظار داشتیم که شرایط میزبانی به سود برزیل باشد، بخصوص در مسائل داوری و این موضوع قابل پیش بینی بود.
گلزاده ادامه داد: باید به شکلی بازی می کردیم که جای هیچ انتقادی باقی نماند و بتوانیم با حداکثر توان مان در زمین حاضر شویم. خوشبختانه تیم با تمام وجود جنگید و برای کسب نتیجه تلاش کرد.
قطر پاسور تیم ملی ایران گفت: قطعا با تلاش بیشتر می توانیم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشه باشیم.
انتهای پیام
∎
دیدگاهی ثبت نشده است