به گزارش برنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در خبری، نمایندگان هر کشور در رقابت های لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا سطح ۲ را معرفی کرد.
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دو تیم استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان فصل بعد، نماینده ایران خواهند بود. تیم های الهلال، النصر و الاهلی از عربستان، العین، شباب الاهلی و الوصل از امارات، السد، الغرافه و الشمال از قطر، نفتچی از ازبکستان و نیروی هوایی عراق هم نمایندگانی هستند که به طور مستقیم در لیگ نخبگان حضور دارند.

برای لیگ قهرمانان آسیا (سطح ۲) گمانه زنی های زیادی در خصوص اعلام نام گل گهر مطرح بود و در نهایت هم نام این باشگاه به عنوان نماینده ایران ثبت شد.

به این ترتیب ۳ تیم استقلال، تراکتور و گل گهر نماینده های ایران در آسیا هستند.
گفتنی است روز ۲۷ مردادماه قرعه کشی هر دو رقابت (لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان سطح ۲ آسیا) انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
∎

دیدگاهی ثبت نشده است