محمدامین حزباوی درباره شرایط تیم ملی امید در اردوی آنتالیا ترکیه، گفت: شرایط اردویی خیلی خوبی را در آنتالیا پشت سر می گذاریم. همه چیز خوب است و نیاز به بازی های دوستانه بیشتری داریم.
فقط ۲ ماه تا دیدارهای ناگویا زمان باقی مانده و امیدوارم دیدارهای دوستانه بیشتری برگزار کنیم تا با آمادگی کامل وارد این تورنمنت شویم.
آقای عبدی از مربیان توانمند و باتجربه فوتبال ایران هستند و در رده های پایه نیز کارنامه خوبی داشته اند. از زمان حضور ایشان، برنامه های فنی با نظم و کیفیت خوبی دنبال شده و بازیکنان نیز ارتباط بسیار خوبی با کادرفنی دارند. امیدوارم با هدایت ایشان بتوانیم به اهدافی که برای تیم ملی امید ترسیم شده، دست پیدا کنیم.
بیشتر بخوانید: ۳ بازیکن خط خورده تیم ملی در راه مکزیک؛ فهرست نهایی ایران تغییر می کند؟
∎

دیدگاهی ثبت نشده است