آتش‌سوزی در کارخانه‌ای متعلق به یک شرکت تراشه‌سازی کره جنوبی باعث نشت گاز سمی و مصدومیت چند کارگر شد.

آتش سوزی در کارخانه ای در کره جنوبی و نشت گاز سمی
3 هفته پیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری «یونهاپ»، در پی این حادثه که صبح امروز (دوشنبه) در کارخانه متعلق به شرکت SK hynix اتفاق افتاد، هفت کارگر به بیمارستان منتقل شدند.

این آتش سوزی حدود ساعت ۱۰:۳۲ صبح به وقت محلی در یک اتاق گاز در طبقه ششم که دو خط لوله را در کارخانه ای در منطقه «چئونگجو»، حدود ۱۱۰ کیلومتری جنوب «سئول»، پایتخت این کشور به هم متصل می کرد، رخ داد.

آتش بلافاصله توسط سیستم آب پاش خودکار خاموش شد اما باعث نشت یک ماده بسیار سمی موسوم به هیدروژن فلوراید شد که منجر به بستری شدن هفت کارگر در بیمارستان شد.

یک مقام SK hynix گفت از میان ۱۰ کارگر حاضر در محل، پنج نفر سوزش چشم گزارش کردند در حالی که دو نفر دیگر که هیچ علامت خاصی نداشتند و برای معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شدند.

این تولیدکننده تراشه های حافظه، به عنوان یک اقدام احتیاطی تقریبا تمام ۳۶۰۰ کارمند شاغل در خطوط لوله را تخلیه کرد.

این مقام رسمی تاکید کرد کارمندان پس از اتمام بررسی های ایمنی مانند اندازه گیری کیفیت هوا، بازخواهند گشت و خاطرنشان شد که هیچ اختلالی در تولید وجود نخواهد داشت زیرا عملیات تأسیسات تحت تأثیر قرار نگرفته است.

انتهای پیام

0 بازدید
کد خبر 79122

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.