به گزارش اخلاق نیوز از سازمان تأمین اجتماعی، حقوق مربوط به اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از ۲۹ اردیبهشت و طی ۷۲ ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانک های عامل پرداخت خواهد شد.
براساس این گزارش و پیرو اطلاعیه ۲۲ اردیبهشت، مستمری واریزی اردیبهشت ماه به صورت علی الحساب و بر اساس آخرین حکم سال گذشته بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد بود و صدور احکام جدید مربوط به افزایش سالیانه و متناسب سازی سال ۱۴۰۵ نیز تا پانزدهم خرداد انجام خواهد شد.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: با توجه به انجام فرایندها و اقدامات فنی مربوط به آماده سازی و محاسبات احکام جدید و جلوگیری از اختلال در ارائه اطلاعات مربوطه از طریق سامانه های الکترونیکی در شرایط خاص اینترنت کشور، دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه فعلا مقدور نیست و زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
براساس این گزارش تصریح شده، تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی اخبار و موضوعات مربوط به تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی سازمان است و لازم است افراد موضوعات را از طریق وبسایت سازمان به نشانی Tamin.ir و یا کانال ها و صفحات رسمی تامین اجتماعی در شبکه های اجتماعی به نشانی Tamin_Media دنبال کنند.
سامانه پاسخگویی تأمین اجتماعی نیز با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات ذینفعان است.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است