به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی استانداری خوزستان امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان و افزایش غلظت آلاینده های جوی، بنا بر مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ماه فعالیت اداری در شهرستان های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شوشتر، گتوند، هویزه، دشت آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر به صورت دورکاری انجام شود.
لازم به توضیح است، مراکز خدماتی، امدادی و درمانی از جمله آتش نشانی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر دستگاه های خدمات رسان از این مصوبه مستثنی بوده و طبق روال عادی فعالیت خواهند کرد.
تصمیم گیری در خصوص تعطیلی بانک ها، براساس تصمیم شورای هماهنگی بانک ها اتحاذ خواهد شد.
در این اطلاعیه بر توصیه های بهداشتی و ایمنی زیر تاکید شده است:
– خودداری از تردد غیرضروری در فضاهای باز، استفاده از ماسک استاندارد در صورت حضور در محیط بیرون، توجه ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی و تنفسی به توصیه های بهداشتی، بسته نگه داشتن درب و پنجره ها.
بدیهی است در صورت تداوم شرایط نامساعد جوی، تصمیم های تکمیلی برای سایر شهرستان ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
∎

دیدگاهی ثبت نشده است