به گزارش خانه ملت؛ در پی رایزنی ها و پیگیری های مستمر سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، نشست هم اندیشی و هم افزایی با معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما برگزار شد که دستاوردهای مهمی برای توسعه زیرساخت های رسانه ای و ارتباطی خراسان شمالی به همراه داشت.
در این نشست، پاکمهر با تأکید بر نقش کلیدی رسانه ملی به عنوان پل ارتباطی میان مردم، مسئولان و نمایندگان، بر ضرورت توسعه عدالت رسانه ای و رفع محرومیت های ارتباطی در مناطق مختلف استان تأکید کرد.
۱۰ فرستنده دیجیتال جدید به خراسان شمالی می آید
بر اساس مصوبات این نشست، استان خراسان شمالی به ۱۰ دستگاه فرستنده دیجیتال جدید و ۲ فرستنده FM مجهز خواهد شد که با بهره برداری از این تجهیزات، بخش قابل توجهی از نقاط کور پوشش رسانه ای در استان برطرف شده و دسترسی مردم به خدمات رسانه ای ارتقا خواهد یافت.
ضرورت نصب و راه اندازی تجهیزات پیش بینی شده تا پایان تابستان
نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای این مصوبات تأکید کرد و خواستار نصب و راه اندازی تجهیزات پیش بینی شده تا پایان تابستان شد تا مردم استان هرچه سریع تر از خدمات باکیفیت رسانه ای بهره مند شوند.
نقش توسعه زیرساخت های ارتباطی و رسانه ای در افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سطح آگاهی جامعه
در این نشست همچنین بر نقش توسعه زیرساخت های ارتباطی و رسانه ای در افزایش اعتماد عمومی، ارتقای سطح آگاهی جامعه و تقویت ارتباط میان مردم و مسئولان تأکید شد./
پایان پیام
∎

دیدگاهی ثبت نشده است