سرپرست معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید البرز گفت: پروژه مرکز توانبخشی جانبازان استان از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و برای تکمیل نیازمند اعتبارات ویژه است. وی همچنین به کمبود نیروی انسانی اشاره کرد و خواستار توجه به رفاهیات پرسنل شد.
قباد مرادی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از کرج گفت: البرز استانی است که شریان و خروجی ۱۷ تا ۱۸ استان کشور محسوب می شود و با توجه به هم جواری با پایتخت، لازم است در بحث تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای به آن صورت گیرد، زیرا این استان به شدت مهاجرپذیر و به صورت هم زمان با چالش حضور مهمانان موقت، دائم و مهاجران مواجه است.
وی مطرح کرد: ما در حال حاضر با چالش نیروی انسانی مواجه هستیم، اما علیرغم این موضوع، با توانمندی همکاران و با تدبیر مدیرکل، در جنگ ۱۲ روزه اولین استانی بودیم که کمیسیون جانبازان را در خود استان برگزار کردیم و در حال حاضر هیچ کار زمین مانده ای نداریم. قرارگاه جنگ نیز در البرز تشکیل شد و با توجه به اینکه جنگ امری غیرقابل اجتناب است، اگر خدای ناکرده به صورت ناگهانی اتفاقی رخ دهد، ما آمادگی لازم را داریم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه در زمینه تشییع شهدا بر اساس آیتم های موجود، افرادی را منصوب کردیم، خاطرنشان کرد: برای دلجویی از خانواده های شهدا نیز در قالب برنامه «سپاس» اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد و پرداختی به آن ها نیز انجام می شود. در ایام جنگ، در معراج شهدا و آرامستان بهشت سکینه کرج یک اتاق مختص پذیرش در نظر گرفته شد.
مرادی با بیان اینکه انتظار می رود استان البرز در تخصیص اعتبارات به صورت ویژه دیده شود، خاطرنشان کرد: همکاران ما با تمام توان در سامان دهی گلزارهای شهدا فعالیت دارند و امور مربوط به سنگ قبور شهدا در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می شود و هیچ خلأ کاری احساس نشده است. با این حال، با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و ۲۷ پست بلاتصدی وجود دارد که با مدیریت موجود، همکاران به صورت هم پوشانی وظایف را انجام می دهند.
وی عنوان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی همکاران، تقاضا داریم زحمات آنان هم در بعد مادی و معنوی و هم در قالب رفاهیات پرسنل (از جمله سفرهای زیارتی و سیاحتی) دیده شود تا همکاران بدانند تلاش هایشان موردتوجه قرار می گیرد. همکاران ما در جنگ کمتر از ۱۴ ساعت در روز کار نکردند و حتی در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز پای کار بودند. در ایام اغتشاشات نیز با توجه به حساسیت موضوع استاندار البرز حضور بسیار پررنگی داشت.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: معضل اصلی ما در استان البرز پس از چالش نیروی انسانی، پروژه مرکز توانبخشی جانبازان است که اجرای آن از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تکمیل نیازمند اعتبارات ویژه است. باید نگاه خاصی به البرز صورت گیرد و این موضوع مطرح و حمایت شود تا بتوانیم آن را در سال جاری به اتمام برسانیم.
انتهای پیام/
∎

دیدگاهی ثبت نشده است