به گزارش اخلاق نیوز، اقشار مختلف مردم از بازاریان و کسبه تا کارمندان و کارگران بار دیگر با تجمع شبانه خود در میدان آبیاری این شهر با آرامان های انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.
مهابادی ها در تجمع شبانه خود که پرچم جمهوری اسلامی ایران را حمل می کردند با هم شعارهای انقلابی را یک صدا فریاد می زدند؛ آنان شعارهای «خونی که در رگ ماست متعلق به رهبر ماست» و «الله اکبر ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» سر دادند.
برپایی ایستگاه سنجش فشار خون به مناسبت هفته سلامت، آموزش باز و بسته کردن اسلحه کلاشینکف، قرائت سرود ملی جمهوری اسلامی و احترام نظامی حاضران همراه با برافراشتن پرچم از بخش های مهمی این تجمع شبانه مردم مهاباد بود.
تداوم و استمرار حضور شبانه مردم و مسئولان در خیابان، پیامی روشن برای دشمنان و بدخواهان ایران است تا بدانند که ما تا پای جان برای ایرانمان ایستاده ایم.
مهاباد با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است