به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، مرحله نهایی این جشنواره به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برگزار شد و شرکت کنندگان برگزیده از استان های منطقه جنوب کشور در آن به رقابت پرداختند.
در این رویداد، خانم فریده شعیبی از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی شهرستان اهواز، با ارائه توانمندی و مهارت خود در بخش طبخ غذاهای سنتی، موفق شد عنوان مقام نخست جشنواره منطقه ای «طعم امید ۶» را از آن خود کند.
این جشنواره با محوریت طبخ غذاهای سنتی مناطق جنوب کشور و با حضور افراد دارای معلولیت برگزار شد و بستری مناسب برای معرفی استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های این عزیزان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری فراهم آورد.
کسب این افتخار ارزشمند، جلوه ای از اراده، خلاقیت، پشتکار و توانمندی افراد دارای معلولیت است و نشان می دهد که با فراهم شدن فرصت های برابر و حمایت های مؤثر، این عزیزان می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کرده و افتخارآفرین باشند.

∎

دیدگاهی ثبت نشده است