نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی و مشارکت همه‌جانبه شهروندان در حفظ پایداری شبکه برق، پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» را گامی مؤثر در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و افزایش آگاهی عمومی دانست و خواستار همراهی بیش از پیش مردم برای تأمین برق پایدار در ایام اوج مصرف شد.

2 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

علیرضا نوین با حضور در شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بخش های مختلف شرکت از جمله مرکز رصدخانه برق و انرژی تبریز بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق تبریز قرار گرفت.

علیرضا نوین در حاشیه این بازدید، با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در حوزه هوشمندسازی شبکه توزیع برق، اظهار کرد: وجود چنین مرکز پیشرفته ای مایه افتخار برای تبریز است و لازم است ظرفیت ها و خدمات آن به خوبی برای مردم تبیین شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و متخصصان صنعت برق در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، ابراز امیدواری کرد با تداوم این تلاش ها، چالش های موجود در حوزه برق به حداقل برسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی افزود: از مرحله تولید تا توزیع و مصرف برق، همه بخش ها و تمامی شهروندان باید برای مدیریت مصرف و پایداری شبکه همکاری کنند.

وی ایجاد مرکز کنترل و مدیریت هوشمند شبکه برق و انرژی در تبریز را یکی دیگر از افتخارات «شهر اولین ها» دانست و گفت: راه اندازی این مرکز اقدامی مؤثر در راستای مدیریت بهینه شبکه، افزایش بهره وری و ارتقای رضایت مندی مردم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت همراهی مردم در مدیریت مصرف برق اظهار داشت: انتظار داریم همه مردم در کنار دولت برای مدیریت مصرف انرژی تلاش کنند. تبریز به عنوان یک شهر صنعتی نیازمند زیرساخت های پیشرفته در حوزه انرژی است و وجود چنین مرکزی نویدبخش ارائه خدمات شفاف تر و کارآمدتر به شهروندان و فعالان اقتصادی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس کشور، همدلی و همکاری را از مهم ترین نیازهای جامعه امروز عنوان کرد و افزود: با وجود برخی تهدیدها و چالش ها، به دلیل مدیریت مطلوب آن، مشکلات گسترده ای در این حوزه احساس نشده و استان از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.

نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم توکلی، وی را الگویی برای مدیران امروز علی الخصوص در صنعت برق دانست و گفت: مدیران باید با بهره گیری از فناوری های نوین و تلاش مستمر، خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

نوین همچنین به موضوع توسعه خودروهای برقی و ایجاد ایستگاه های شارژ ر تبریز اشاره کرد و گفت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری تبریز، اقدامات لازم برای راه اندازی ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در حال انجام است تا گامی مؤثر در کاهش آلایندگی های زیست محیطی برداشته شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در روز پنجشنبه ۲۱ خرداد، اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گزارشی از عملکرد این شرکت در دوران جنگ تحمیلی و همچنین فعالیت ها و ظرفیت های مرکز رصدخانه برق و انرژی تبریز ارائه کرد. همچنین اسناد و مدارک تاریخی مرتبط با صنعت برق در تبریز نیز به نمایش درآمد و مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام

0 بازدید
کد خبر 150645

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.