به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیرکل دفتر آموزش وپژوهش سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، ضمن قدردانی از اقدام های انجام شده در این استان، استفاده از انرژی خورشیدی در مراکز اصلاحی و تربیتی را حائز اهمیت دانست.
امین حکیم اظهار کرد: اداره کل زندان های قم از استان های پیش رو در بهره گیری از انرژی پاک و تجدیدپذیر خورشیدی محسوب می شود که این مهم افزون بر صرفه جویی اقتصادی، نقش موثری در فرهنگ سازی و آموزش عملی مفاهیم زیست محیطی و توسعه پایدار ایفا می کند.
مرحله دوم طرح در کمتر از ۶ ماه آماده افتتاح شد
مدیرکل زندان های قم نیز در این آیین با تاکید بر رویکرد این اداره کل در استفاده از انرژی های تجدیدپذیر گفت: نخستین مرحله این طرح، سال گذشته با حضور رئیس سازمان زندان های کشور افتتاح شد و خوشبختانه در کمتر از ۶ ماه، مرحله دوم آن با حضور مدیرکل دفتر آموزش وپژوهش سازمان راه اندازی شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی افزود: گشایش این طرح گامی مهم در مسیر خودکفایی انرژی، کاهش هزینه های جاری و حمایت از برنامه های ملی مدیریت مصرف انرژی به شمار می رود.
در ادامه، از کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی اردوگاه کاردرمانی، زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت قم نیز بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام
∎

دیدگاهی ثبت نشده است