پخش برنامه «به من چه» که از روبیکا منتشر و اجرای آن را مجید واشقانی برعهده داشت، به دستور سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی متوقف شد.

به گزارش فرهیختگان، این برنامه در روزهای گذشته بحث هایی را در فضای مجازی پیرامون پوشش برخی از چهره هایش ایجاد کرده بود.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است