زیدآبادی نوشت: متهم کردن آقای پزشکیان به ترسو بودن، شبیه متهم کردن همین شبکهٔ شریان به تدبیر و دموکراسی‌خواهی و تعقیب منافع ملی است! زیرا رئیس‌جمهور در هر امری عیب و نقص داشته باشد، واضح است که در فقرهٔ دلیری و شجاعت کمبودی ندارد.

واکنش زیدآبادی به ادعای تندروها علیه رئیس جمهور/ بهتر است خودشان توبه کنند و یا از مقامی که با کمترین رأی ممکن به آن دست یافته اند، استعفا دهند!
3 هفته پیش
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش اخلاق نیوز، احمد زیدآبادی، فعال رسانه ای اصلاح طلب، در کانال تلگرام خود نوشت:

یکی از نمایندگان مجلس که عضو شورای مرکزی شبکه ای به اسم “شریان” است، ضمن متهم کردن دکتر مسعود پزشکیان به “ترسو” بودن، از او خواسته است که یا توبه کند و یا استعفا دهد!

متهم کردن آقای پزشکیان به ترسو بودن، شبیه متهم کردن همین شبکهٔ شریان به تدبیر و دموکراسی خواهی و تعقیب منافع ملی است! زیرا رئیس جمهور در هر امری عیب و نقص داشته باشد، واضح است که در فقرهٔ دلیری و شجاعت کمبودی ندارد.

گذشتهٔ آقای پزشکیان نشان می دهد که اهل پاک بازی است و در مرام پاک بازی هم ترس به معنای انقیاد در برابر زور و ظلم دیگران به قصد حفظ جان و موقعیت شخصی خود، جایی ندارد.

منتهی آقای پزشکیان آنقدر خام و بی تجربه نیست که فرق بین شجاعت و تهور را نداند و به اسم اولی در دام دومی بیفتد.

شجاعت توأم با تدبیر و تفکر و حسابگری عقلانی به قصد حفظ و حراست از زندگی و منافع جمعی و جلوگیری از بروز ضرر و زیان و مصیبت و فاجعه برای انسان هاست، حال آنکه تهور نوعی ماجراجویی گستاخ منشانه و فکرنشده و از سر خشم و کین و لجاجت بدون اعتنا به تأثیر مخرب و ویرانگر آن بر زندگی خود یا دیگران یا کل جامعه است.

از این جهت، به همان میزان که شجاعت، مفید و ارزشمند و نیاز فردی و جمعی است، تهور، نابودگر و ضد ارزش و مغایر منفعت مشروع شخصی و عمومی است.

جامعهٔ ما در برابر جنگی که همچنان بر سر کشور سنگینی می کند به تصمیم گیران شجاع نیاز دارد؛ کسانی که در پی حفظ و کسب منافع شخصی و باندی خود نباشند و برای حراست از موجودیت کشور و زندگی مردم حاضر به پاک بازی برای فدا کردن جان و مال و اعتبار و آبروی خود باشند. متهوران اما به کار ادارهٔ جوامع و حتی کنشگری سیاسی نمی آیند. آنها به اسم فداکاری، کشور و ملتی را فدای ناپختگی و خوی پرخاشگر و عصبیت خام خود می کنند.

بدین ترتیب، در وضعیت کنونی سلوک سیاسی آقای پزشکیان نسبت به عده ای ماجراجو از جمیع جهات برای ایران مفیدتر است و او در واقع برای همین کار از مردم رأی گرفته است.

بنابراین، کسانی که این سلوک را نمی پسندند بهتر است خودشان توبه کنند و یا از مقامی که با کمترین رأی ممکن به آن دست یافته اند، استعفا دهند!

۲۹۲۱۵

1 بازدید
کد خبر 52270

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.