در پی تعرض سحرگاه امروز ارتش آمریکا به حاشیه فرودگاه بندرعباس، سپاه پاسداران پایگاه هوایی آمریکایی را هدف قرار داد. این اقدام به عنوان یک اخطار جدی به متجاوزان تلقی می شود.
به گزارش اخلاق نیوز به نقل از مشرق، روابط عمومی سپاه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی به عنوان مبدا تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.
متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه به این شرح است:
بسم الله القاصم الجبارین
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم
به دنبال تعرض سحرگاه امروز ارتش متجاوز آمریکا به نقطه ای در حاشیه فرودگاه بندر عباس با پرتابه های هوایی، پایگاه هوایی آمریکایی مبدا تجاوز، در ساعت ۴/۵۰ دقیقه هدف قرار گرفت.
این پاسخ یک اخطار جدی است تا دشمن بداند، تجاوز بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت تکرار، پاسخ ما قاطع تر خواهد بود.
مسئولیت عواقب آن با متجاوز است.
و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است