برترین ها: صداوسیما این بار همزمان با حضور فرستاده ویژه پاکستان در تهران مخالفتش با مذاکرات با دعوت از لاریجانی به تلویزیون علنی کرد.
محمدجواد لاریجانی با حضور در تلویزیون گفت: رفتن ایران و آقای قالیباف به اسلام آباد غلط بود و هزینه ای بزرگ بود.
ترامپ معتقد بود برجام کافی نیست برای همین آن را پاره کرد تا امتیازات بیشتری بگیرد.
دلیل آنکه آن ها در میانه مذاکرات حمله می کنند آن است که ما وقتی مذاکره می کنیم به آن ها سیگنال می فرستیم که می توانیم با آن ها کنار بیاییم و برد-برد کار می کنیم که آن ها فکر می کنند اگر بیشتر فشار بیاورند، امتیازات بیشتری می گیرند.
نخست وزیر پاکستان، آدم خوبی است، اما لازم نیست ما و آمریکایی ها را مقابل هم قرار دهد تا مذاکره کنیم، باید میانجیگری بلد باشد.
اگر ما بخواهیم خودمان با آمریکا صحبت می کنیم نیازی به میانجی نداریم.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است