مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از عملیاتی شدن فرآیند ترانزیت خودرو در بندر جاسک خبر داد و بر اهمیت راهبردی منطقه مکران در معادلات جدید تجارت دریایی تأکید کرد.

آغاز رسمی رویه ترانزیت در بندر جاسک/ ورود ۲ محموله خودرو از عمان
3 هفته پیش
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش ایلنا؛ حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، با اعلام آغاز رسمی رویه ترانزیت در بندر جاسک، از ورود موفقیت آمیز نخستین محموله های خودرو از کشور عمان خبر داد.

وی افزود: پس از رایزنی های گسترده و اخذ مجوز موقت سه ماهه از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، عملیات تخلیه نخستین مرحله از این خودروها آغاز شده است.

محمدحسینی تختی با ارائه جزئیات دقیق از روند ورود محموله ها گفت: در نخستین مرحله، دو فروند شناور لندینگ کرافت حامل خودروهای وارداتی از طریق این بندر وارد شده که هر کدام شامل هشت دستگاه خودرو بوده است.

این مقام مسئول با تاکید بر ارایه خدمات بندری مناسب در جاسک با وجود محدودیت ها و آسیب های ناشی از جنگ و تجاوز آشکار دشمن، تصریح کرد: انتظار می رود محموله های بعدی نیز در آینده بسیار نزدیک وارد بندر جاسک شوند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در ادامه با اشاره به اهمیت این رویداد، تأکید کرد: جایگاه ویژه بنادر منطقه مکران در دوران کنونی بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است.

انتهای پیام/

0 بازدید
کد خبر 69191

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.