خلاصه خبر:
دو شرکت بورسی اعلام کردند که قصد دارند سرمایه خود را به میزان ۹۰ و ۲۲ درصد از طریق مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته افزایش دهند. این اقدام به تقویت مالی این شرکت ها کمک خواهد کرد.
∎
دو شرکت بورسی از برنامه افزایش سرمایه 90 و 22 درصدی خود از طریق مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

دو شرکت بورسی اعلام کردند که قصد دارند سرمایه خود را به میزان ۹۰ و ۲۲ درصد از طریق مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته افزایش دهند. این اقدام به تقویت مالی این شرکت ها کمک خواهد کرد.
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
دیدگاهی ثبت نشده است