در پی حملات بامدادی آمریکا که به وارد آمدن خسارت به مخازن ذخیره آب ۵۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک منجر شد و اختلال و قطع آب شرب مشترکان را در پی داشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از نخستین ساعات وقوع حادثه در محل حاضر و مسئولان این شرکت با بسیج کامل امکانات و تجهیزات برای رفع بحران اقدام کردند.
بر اساس اعلام شرکت، تیم های کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشین آلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لوله ها و ماشین آلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیب دیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.
فاکس نیوز به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد: مذاکرات میان ایران و آمریکا همچنان ادامه دارد.
اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانه روزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب دیده در مدت کمتر از ۱۲ ساعت مجدداً وارد مدار بهره برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف گردید.
عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا هرمزگان گفت: حفظ پایداری تأسیسات آبرسانی و خدمت رسانی مستمر به شهروندان در هر شرایطی از اولویت های اصلی این شرکت باقی خواهد ماند.
∎

دیدگاهی ثبت نشده است