وزرای خارجه قطر و کویت در تماسی تلفنی درباره تلاش‌های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران و هماهنگی‌های لازم گفتگو کردند.

رایزنی تلفنی وزرای خارجه قطر و کویت درباره تنش های ایران
4 هفته پیش
زمان مطالعه: 1 دقیقه
خلاصه خبر:

وزرای خارجه قطر و کویت در تماسی تلفنی به بررسی تلاش های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران پرداختند. آن ها همچنین درباره راه های حمایت از این تلاش ها و کاهش تنش ها گفتگو کردند.

به گزارش اخلاق نیوز به نقل از مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه قطر، وزرای خارجه قطر و کویت در تماسی تلفنی درباره تلاش های میانجیگری پاکستان میان آمریکا و ایران و هماهنگی تلاش ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش رایزنی کردند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و جراح جابر الاحمد الصباح وزیر خارجه کویت تلفنی گفتگو کردند.

در این تماس تلفنی روابط دو کشور و راه های حمایت و توسعه آن و تلاش های میانجیگری پاکستان میان امریکا و ایران مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف همچنین درباره هماهنگی تلاش ها برای حمایت از میانجیگری با هدف کاهش تنش که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می کند، رایزنی کردند.

بن عبدالرحمن در پایان بر اهمیت حمایت از تلاش های میانجیگری جاری برای دستیابی به توافق صلح پایدار تاکید کرد.

1 بازدید
کد خبر 37093

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.