سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، در تماس های تلفنی با وزرای خارجه قطر و مصر، آخرین تحولات دیپلماتیک را مورد بررسی قرار داد. این گفتگوها به منظور جلوگیری از تشدید تنش ها و پایان جنگ تحمیلی انجام شد.
به گزارش اخلاق نیوز به نقل از مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه در تماس های تلفنی جداگانه با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر، درباره موضوعات روند آخرین تلاش ها و ابتکارات دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و خاتمه دائمی جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی علی ایران گفتگو و تبادل نظر کرد.

دیدگاهی ثبت نشده است