وزارت خارجه روسیه به انتقاد از رویکرد غرب در کنفرانس بازنگری پیمان ان‌پی‌تی پرداخت و بر حق کشورهای برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای تأکید کرد.

انتقاد روسیه از رویکرد مخرب غرب در کنفرانس بازنگری پیمان ان پی تی
1 ماه پیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خلاصه خبر:

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که غرب در کنفرانس بازنگری پیمان ان پی تی با پیشبرد دستور کار مخرب، مانع از برقراری گفتگو شد. مسکو بر حق کشورهای برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تأکید کرد.

به گزارش اخلاق نیوز به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای همچنان سنگ بنای امنیت بین المللی است.

وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد: غرب در کنفرانس بازنگری معاهده ان‎پی‎تی ضمن پیشبرد دستور کار مخربی که بر انتقاد از روسیه، چین، ایران و کره شمالی متمرکز بود، مانع برقراری گفتگو شد. اروپایی ها در کنفرانس با وقاحت، مشارکت خود در طرح های مربوط به آزمایش سلاح های هسته ای را توجیه می کردند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص اضافه شده است: مسکو در کنفرانس ان پی تی از حق مسلم کشورها برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بدون هیچ قید و شرطی دفاع کرد. روسیه معتقد است که عدم دستیابی به سند نهایی در کنفرانس بازنگری معاهده ان‎پی تی اهمیت خود پیمان را زیر سوال نمی برد.

0 بازدید
کد خبر 32599

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.