فرمانده ارتش پاکستان پس از سفر به تهران برای پیگیری تبادل پیام‌ها با ایالات متحده، این شهر را ترک کرد.

فرمانده ارتش و وزیر کشور پاکستان تهران را ترک کردند
4 هفته پیش
زمان مطالعه: 1 دقیقه
خلاصه خبر:

عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، به همراه سید محسن نقوی، وزیر کشور این کشور، پس از دیدار با مقامات ایرانی، تهران را ترک کردند. این سفر به منظور پیگیری تبادل پیام ها با ایالات متحده انجام شد.

اخلاق نیوز: فرمانده ارتش پاکستان که برای پیگیری فرآیند تبادل پیام ها میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا با هدف پایان جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل به ایران، به تهران سفر کرده بود، بعد از ظهر امروز تهران را ترک کرد.

عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان که دیشب به تهران سفر کرده بود با همراهی سید محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان که از هفته پیش در تهران حضور داشت، بعد از ظهر امروز پس از پایان رایزنی های شان با مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران، تهران را ترک کردند.

عاصم منیر در طول سفر یک روزه خود به تهران دو بار، دیشب و بعد از ظهر امروز با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرده بود.

این مقام ارشد پاکستانی همچنین با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور اسلامی و محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

3 بازدید
کد خبر 32498

برچسب‌ها

نظر شما

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.